a n i m n y e r :)
result sem 2
Wednesday 12 February 2014 | 05:38 | 0comments sini



sangat lama tidakku melawat blog ku ini.
Busy hingga tak sempat nak melawat blog. Cian blog saya.

Alhamdulillah, sem 2 telah pun berlalu. Sekarang dah nak midterm sem 3 dh pun !
nmpak sgat dh berkurun tak layan blog ni. last bukak blog ni masa sem 1 dlu. buahaha. huhu -_-

Result sem 1, Alhamdulillah. berjaya score walaupun tidak mencapai target.

nah ! ni slip exam sem 1 saya..

okey, tutupp ceritera sem 1

Disebabkan student kos saya ni terlalu ramai, kami smua telah dipecahkan kepada 11 section. Penyusunan student dalam setiap section adalah mengikut result masing2. bagi yang mndapat result 3.5 dan ke atas, ditempatkn dalam section 11. Memang takut2 gak waktu awl2 masuk kelas tu, mana taknye, smua budak2 dalam kelas tu dekan belaka. pandai2 belaka. Serta merta saya berasa rendah diri dan berasa tak layak utk berada di dlm kelas tu.

Sem 2 was our short sem. Only 7 week, then terus final. Waktu sem 2 tu, saya ada serabut tentang something, sampai tokleh nak fokus study sgt. Dok tahu la result yang bakal kuar ni rupa dia lagu mana. Rasa cam agak down sebab 100% tak dapat fokus time sem 2 tu. Moga2 Alah bantu.. Waktu final sem 2 tu, mmg muka tercengang cengang la tak leh jawab exam. muka pucat je cam baru pas tengok hantu. Grr !

Sekarang ni saya ngah membilang hari menanti result sem 2 di publish. Moga2 ada keajaiban ! Ameen !
Nantikan result sem 2 yah :)


klik sini kalu nak usha older post :)
Assalamu'alaikum

on social network





Your footstepz !


Template simple ni
100% by Anim :)